2012. október 19., péntek

Blognyitás!

Sziasztok!

Már régóta gondolkodtam egy ilyen blogon tekintve, hogy imádom a könyveket és a filmeket is, véleményt alkotni róluk meg még annál is jobban szóval miért ne tehetném meg úgy, hogy ti hozzátok is eljusson? Természetesen tisztában vagyok azzal, hogy rengeteg ilyen témájú blog létezik már, de hiszem, hogy azokat, akik a történeteimet olvassák esetleg igényt tartanának az efféle megnyilvánulásomnak is.

A blogról kicsit részletesebben:

Ide az eddig vagy éppen olvasott illetve látott könyvekről, filmekről alkotott véleményem fog felkerülni, kisebb ismertetővel párosítva. Minden alkotás pontozásra kerül, melyet csillagokkal fogok jelölni.

A „kritikák” változó időközönként fognak felkerülni a blogra tekintve, hogy a könyveket melyek a hosszú listámon szerepelnek be kell szereznem, a filmeket meg kell néznem ami idő igényes. Aki ismer engem tudja, hogy annyi filmet láttam már eddigi huszonegy évem alatt amit felsorolni sem lennék képes. Könyvek terén még nem olyan hosszú a sor, de mivel egy ideje nagy szerelmese vagyok az olvasásnak ezt szándékomban áll bővíteni.

Fontos, hogy mindamellett amiket én kiválasztok műveket – legyen szó írott vagy mozgóképi alkotásról –, ti is ajánlhattok illetve kérhettek véleményt kedvenceitekről vagy éppen ellenkezőleg kevésbé szimpi filmekről, könyvekről. Ezt megtehetitek chatben, komiban vagy akár e-mailben is.

Amennyiben bármi kérdés óhaj sóhaj felmerül bennetek, nyugodtan írjátok meg nekem, a blogon minden elérhetőséget megtaláltok.
Üdv: P. Sawyer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése